!!!!!Webshopunk Bezár!!!!! Válassz óriási választékunkból most óriási kedvezménnyel!

Általános Szerződési Feltételek

Honlap: www.mindenamiekszer.hu
Facebook: Minden, AMI ékszer (Pandora
stílusú, ezüst- és divatékszer)
E-mail: mindenamiekszerinfo@gmail.com
Telefonszám: +36 30 9303917
Cégnév/Név: Szűcs Amarilla Edit egyéni
vállalkozó
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

  • 1. BEVEZETÉS
    Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.mindenamiekszer.hu
    ékszer webáruház weboldalon (a továbbiakban: honlap) és/vagy a Minden, AMI ezüst ékszer
    (Pandora stílusú, ezüst- és divatékszer) facebook csoportban elérhető szolgáltatás igénybevételének
    igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit.
    A Felhasználó az említett honlap és facebook csoport használatával tudomásul veszi és elfogadja a
    jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
  • 2. A SZOLGÁLTATÓ
    Név: Szűcs Amarilla Edit egyéni vállalkozó
    Székhely: 2030 Érd Jegenyefa utca 1
    Levelezési cím: 2030 Érd Jegenyefa utca 1
    Képviselő neve: Szűcs Amarilla
    Adószám: 69542673-1-33
    Számlavezető pénzintézet: CIB Bank
    Számlaszám: 10700268-71313584-51100005
    E-mail cím: mindenamiekszerinfo@gmail.com
    Telefonszám: +36 30 9303917
  • 3. A HONLAPON FOLYTATOTT TEVÉKENYSÉG
    Jelen webáruházban és facebook csoportban divatcikkek és kiegészítők forgalmazása történik. A
    forgalmazott termékek egy részét a gyártó az Európai Unió területén belül, másik részét az Európai
    Unión kívül gyártja.
    Az ezüst ékszerek, a beszállító nyilatkozata alapján sterling ezüstből (S925) készülnek.
  • 4. FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK
  • 4.1. Felelősség
    A Felhasználó a fent nevezett webáruház honlapot és/vagy facebook csoportot kizárólag a saját
    kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során
    felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy
    bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító
    szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
    A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap és/vagy a facebook csoport használói által tanúsított
    magatartásért és a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
    A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap és/vagy a facebook csoport használata során
    harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
    A Felhasználók által a honlap és/vagy a facebook csoport használata során esetlegesen elérhetővé
    tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett
    tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására
    utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.
  • 4.2. Szerzői jogok
    A honlap és az említett facebook csoport teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.)
    szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!
  • 5. A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS
  • 5.1. Megrendelés folyamata
    A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A
    honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe
    sorolva találhatók meg.
    Az Akciós termékek kategóriában a webáruházban vásárolható összes akciós termék megtalálható.
    A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában levő
    összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek alatt levő számok segítségével lehet lapozni.
    A terméklistáról a részletes termék oldal a termék nevére kattintva érhető el, itt tájékozódhat a
    megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.
    A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő
    termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.
    A választott termék a Kosárba teszem gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a
    szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével
    ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a Kosárba tett termékből mekkora mennyiséget kíván rendelni,
    illetve törölheti az adott tételt. A módosítás után a Kosár frissítése gomb segítségével az új állapotnak
    megfelelő részösszeget mutatja a webáruház.
    Kuponkód beváltása esetén az adott kupon kódját a Kuponkód mezőbe kell beírni, majd a Kupon
    beváltása gomb megnyomása segítségével érvényesíteni.
    A Vásárló a számára leginkább megfelelő szállítási módot kiválasztja, majd az alábbi adatokat kell
    megadni a kiszállítás és a számlázás érdekében: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím,
    valamint, ha ettől eltérő a szállítási cím.
    A vásárolt termékek ellenértékét utánvét esetén az átvételkor készpénzben vagy bankkártyával lehet kiegyenlíteni, de lehetőséget biztosítunk – a megadott számlaszámra – előre utalással vagy bankkártyával fizetni. A bankkártyás fizetési megoldás szolgáltatást a BARION cég biztosítja. A fizetéshez nincs szükség regisztrációra, viszont amennyiben van már BARION tárcája, úgy sokkal kényelmesebb és gyorsabb a pénzügyi tranzakció elvégzése.
    Az Általános Szerződési feltételek elfogadása után a Megrendelés elküldése gomb segítségével
    véglegesíthető a rendelés, melyről e-mailben értesítést kap a Vásárló, ahogy a különböző
    megrendelési státuszokról is. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló emailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a
    Szolgáltató felé.
  • 5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
    A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem
    kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a
    megrendelt termékeket nem köteles átvenni.
    A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a
    megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát,
    valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
  • 5.3. A szerződés létrejötte
    A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton
    megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az
    információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.
    törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti
    szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem
    előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének
    rendelkezéseit.
    A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.
  • 5.4. A szerződés iktatása
    A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem
    iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
  • 5.5. Számla
    A szolgáltató a tranzakcióval kapcsolatban a magyar törvényeknek mindenkor mindenben megfelelő
    számlát állít ki, melyet a megjelölt szállítási módon – a megrendelt termékkel együtt – küldi el a
    Vásárló részére.
  • 5.6. Fizetés
    A Vásárló által kiválasztott termékek és a kiválasztott szállítási mód teljes és pontos összegét a következő módokon lehet kiegyenlíteni:
  • 5.6.1.Előre utalás: Előre utalás esetén a következő névre és számlára kell utalni:
    Szűcs Amarilla Edit egyéni vállalkozó
    CIB Bank
    10700268-71313584-51100005
    Kérlek, a Közleménybe írd be a megrendelés számát! Az adott összeg kiegyenlítésére 15 munkanap áll rendelkezésre. Nem fizetés esetén a 16. munkanapon törlésre kerül a megrendelés.
  • 5.6.2. Bankkártyás fizetés: Webáruházunkban Barion fizetési megoldást használunk, mellyel kapcsolatos tudnivalókról az alábbiakban olvashat.

Barion – Ingyenes!Kényelmes, gyors, biztonságos fizetés bankkártyával vagy prepaid egyenlegről. 

MIT JELENT A BARION™?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

FIZESS KÉNYELMESEN BANKKÁRTYÁVAL

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaadataid egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!

Fizetéshez használhatod:

Mastercard vagy Maestro bankkártyádat

Visa vagy Electron bankkártyádat

Amex bankkártyádat

Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid is tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

INGYENES

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen felára. A regisztráció és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes. Nincs havi díj sem.

A Barion egyenlegkezelés is ingyenes, nincs belépési vagy havi díj. Az egyenleg feltöltésének és visszaváltásának vannak szerény díjai, de a banki átutalással történő feltöltés ingyenes.

BARION ALKALMAZÁS

A Barion alkalmazásokkal követheted vásárlásaidat, Barion egyenleged is itt kezelheted, illetve pénzt küldhetsz vagy fogadhatsz.

ELSŐ A BIZTONSÁG

A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésződ zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja. 
A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ ÉS INGYENES REGISZTRÁCIÓ A BARION OLDALÁN

www.barion.com

  • 5.6.3.Utánvét: Utánvét esetén a kiválasztott szállítási mód szerint – az átvételkor – vagy GLS Csomagponton/automatánál bankkártyával, vagy GLS házhozszállításnál a futárnál bankkártyával vagy készpénzzel tudja a Megrendelő kiegyenlíteni az adott összeget.
  • 5.7. Szállítás
    Azon átvételi lehetőségek, szállítási módok a felsorolása, melyet biztosítunk és ezek részletes
    bemutatása:
  • 5.7.1. GLS – HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL ÉS ELŐRE FIZETÉSSEL (előre utalás vagy bankkártyás fizetés) A futárszolgálat e-mail/SMS értesítőt küld a Vásárló megrendeléskor megadott elérhetőségére, mikor a csomag összekészítése megtörtént. Ezt követően a kézbesítés napján a futár telefonszámával és időmegjelöléssel informálják a címzettet. Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. Ha a címzett vagy meghatalmazottja az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, akkor a futár értesítőt hagy, és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a depóba a csomagot. Az értesítőben megtalálja a csomagszámot és a GLS elérhetőségét. Ha felveszi a kapcsolatot telefonon vagy írásban a GLS-sel, azonnal egyeztetheti a következő kiszállítást. Amennyiben az utolsó kiszállítás is sikertelen, a csomag visszakerül a feladóhoz. A feladást követően, a küldemény azonosítójának birtokában a nyomonkövetésre itt van lehetőség: Csomagkeresés | GLS Hungary (gls-group.com) Futárszolgálat | A GLS gyorsan és biztonságban kiszállítja csomagját | GLS Hungary (gls-group.com) Szállítási idő: 1-2 munkanap
  • 5.7.2. GLS – HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL ÉS UTÁNVÉTELLEL A futárszolgálat e-mail/SMS értesítőt küld a Vásárló megrendeléskor megadott elérhetőségére, mikor a csomag összekészítése megtörtént. Ezt követően a kézbesítés napján a futár telefonszámával és időmegjelöléssel informálják a címzettet. Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. FIGYELEM! Az utánvét összegét készpénzzel vagy bankkártyával is ki lehet egyenlíteni. Ha a címzett vagy meghatalmazottja az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, akkor a futár értesítőt hagy, és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a depóba a csomagot. Az értesítőben megtalálja a csomagszámot és a GLS elérhetőségét. Ha felveszi a kapcsolatot telefonon vagy írásban a GLS-sel, azonnal egyeztetheti a következő kiszállítást. Amennyiben az utolsó kiszállítás is sikertelen, a csomag visszakerül a feladóhoz. A feladást követően, a küldemény azonosítójának birtokában a nyomonkövetésre itt van lehetőség: Csomagkeresés | GLS Hungary (gls-group.com) Futárszolgálat | A GLS gyorsan és biztonságban kiszállítja csomagját | GLS Hungary (gls-group.com) Szállítási idő: 1-2 munkanap
  • 5.7.3. GLS – CSOMAGPONTBA SZÁLLÍTÁSSAL ÉS ELŐRE FIZETÉSSEL (előre utalás vagy bankkártyás fizetés) Az országos lefedettségű GLS CsomagPontok/Automaták itt találhatók: GLS CsomagPont kereső | GLS Hungary (gls-group.com) A futárszolgálat e-mail/SMS értesítőt küld a Vásárló megrendeléskor megadott elérhetőségére, mikor a csomag összekészítése megtörtént. CsomagPontban történő átvétel az adott üzlet nyitvatartási idejében lehetséges. Érvényes, írásos meghatalmazással más is átveheti a csomagot, amely tartalmazza a címzett nevét és címét, valamint az átvevő nevét és címét. A meghatalmazott személynek rendelkeznie kell érvényes személyi okmánnyal. GLS automatából történő átvétel esetében bárki átveheti a megrendelt termékeket, aki ismeri a csomagszámot és rekesz kinyitásához szükséges hozzáférési kódot. A feladást követően, a küldemény azonosítójának birtokában a nyomonkövetésre itt van lehetőség: Csomagkeresés | GLS Hungary (gls-group.com) Futárszolgálat | A GLS gyorsan és biztonságban kiszállítja csomagját | GLS Hungary (gls-group.com) Szállítási idő: 1-2 munkanap. Átvételi lehetőség: 5 munkanap.
  • 5.7.4. GLS – CSOMAGPONTBA SZÁLLÍTÁSSAL ÉS UTÁNVÉTELLEL Az országos lefedettségű GLS CsomagPontok/Automaták itt találhatók: GLS CsomagPont kereső | GLS Hungary (gls-group.com) A futárszolgálat e-mail/SMS értesítőt küld a Vásárló megrendeléskor megadott elérhetőségére, mikor a csomag összekészítése megtörtént. CsomagPontban történő átvétel az adott üzlet nyitvatartási idejében lehetséges. Érvényes, írásos meghatalmazással más is átveheti a csomagot, amely tartalmazza a címzett nevét és címét, valamint az átvevő nevét és címét. A meghatalmazott személynek rendelkeznie kell érvényes személyi okmánnyal. FIGYELEM! Az utánvét összegét az adott CsomagPontban készpénzzel vagy bankkártyával is ki lehet egyenlíteni, de előfordulnak olyan üzletek, ahol vagy csak készpénzzel, vagy csak bankkártyával lehetséges. GLS automatából történő átvétel esetében bárki átveheti a megrendelt termékeket, aki ismeri a csomagszámot és rekesz kinyitásához szükséges hozzáférési kódot. FIGYELEM! Az utánvét összegét bankkártyával lehet kiegyenlíteni. A feladást követően, a küldemény azonosítójának birtokában a nyomonkövetésre itt van lehetőség: Csomagkeresés | GLS Hungary (gls-group.com) Futárszolgálat | A GLS gyorsan és biztonságban kiszállítja csomagját | GLS Hungary (gls-group.com) Szállítási idő: 1-2 munkanap. Átvételi lehetőség: 5 munkanap. A mindenkori szállítási költségek a honlapon a szállítási feltételek alatt találhatók meg.
  • 6. ELÁLLÁSI JOG
  • 6.1. Elállási jog gyakorlásának menete
    Ebben a pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén
    kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz,
    valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban
    Fogyasztó).
    A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az
    általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy
    (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
    Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is
    gyakorolja elállási jogát.
    Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát
    köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában
    feltüntetett elérhetőségek egyikére a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a
    honlapon szereplő Elállási nyilatkozat – mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha
    a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
    A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott
    rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
    Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási
    nyilatkozatának megérkezését.
    Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre
    irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
    Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail-en keresztül történő értesítés
    esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából.
    A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a
    feladás dátuma.
    A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket – buborékos borítékban vagy normál
    borítékban, a terméket védve – a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem
    nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A
    határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja
    vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
    A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A
    Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék
    visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem
    terheli.
    Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási
    nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által
    teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a kiszállításért fizetett költséget is, kivéve azokat a
    többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált,
    legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a
    visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem
    igazolta hitelt érdemlően (ajánlott küldemény azonosítójának megküldése), hogy azt visszaküldte: a
    kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
    A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot
    alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a
    hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen
    többletköltség nem terheli.
    A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha
    az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot
    meghaladó használat miatt következett be.
  • 7. SZAVATOSSÁG
  • 7.1. Kellékszavatosság
    A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági
    igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek
    megfelelően.
    Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2
    éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a
    termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a
    Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.
    Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves
    elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
    A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást
    vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a
    vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a
    kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az
    ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is
    kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
    Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét
    azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
    A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
    felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.
    A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
    A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén
    vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba
    jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a
    szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó
    részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó
    kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű
    használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher
    megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés
    időpontjában fennállt.
  • 7.2. Termékszavatosság
    Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a
    Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát
    vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
    Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését
    kérheti.
    A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
    követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő
    tulajdonságokkal.
    Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két
    (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
    A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával
    szemben gyakorolhatja.
    A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani
    tudja, hogy:
    • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt
    felismerhető vagy
    • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
    Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással
    párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén
    azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a
    Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.
  • 7.3. Jótállás
    Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós
    fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz
    előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói
    szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
    A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1
    év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az
    üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
    A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba
    oka a teljesítés után keletkezett.
    Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági
    és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a
    Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól
    függetlenül megilletik.
  • 7.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
    A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
    Név: Minden, AMI ékszer (Szűcs Amarilla Edit egyéni vállalkozó)
    Levelezési cím: 2030 Érd Jegenyefa utca 1
    Telefonszám: +36 30 9303917
    E-mail cím: mindenamiekszerinfo@gmail.com
  • 8. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
  • 8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
    A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az
    alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
    Név: Minden, AMI ékszer (Szűcs Amarilla Edit egyéni vállalkozó)
    Levelezési cím: 2030 Érd Jegenyefa utca 1
    Telefonszám: +36 30 9303917
    E-mail cím: mindenamiekszerinfo@gmail.com
    A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt
    szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a
    jegyzőkönyv másolati példányát.
    Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
    A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi
    azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
    A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az
    intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
    A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
  • 8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
    Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a
    Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak
    nyitva a Felhasználó számára:
    • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
    • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes
    Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
    • Bírósági eljárás kezdeményezése.
    Fogyasztóvédelmi hatóság:
    Amennyiben az Eladó és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások
    során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a Fogyasztó fogyasztói jogainak
    megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi
    hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
    A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási
    hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/
    Bírósági eljárás:
    Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári
    eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári
    Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
    Békéltető testület:
    Tájékoztatunk, hogy velünk szemben fogyasztói panasszal élhetsz. Amennyiben a fogyasztói
    panaszodat elutasítjuk, úgy jogosult vagy a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerint illetékes
    Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a
    fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a
    fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt
    békéltető testület illetékes.
    A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
    Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat
    megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület
    előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy
    részvételének biztosítása”).
    Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet
    működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a
    fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
    A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A
    békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség
    létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói
    jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A
    békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal
    és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
    A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez
    kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján,
    továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi
    a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok
    változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
    A kérelemnek tartalmaznia kell:
  • a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  • a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  • ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület
    megjelölését,
  • a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  • a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül
    megkísérelte a vitás ügy rendezését
  • a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem
    kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési
    meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
  • a testület döntésére irányuló indítványt,
  • a fogyasztó aláírását.
    A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a
    fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz
    elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt
    egyeztetés megkísérléséről.
    Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
    A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
    A területileg illetékes Békéltető testületekről bővebb információ itt érhető el:
    https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
    Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
    • Baranya Megyei Békéltető Testület
    Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
    Telefonszám: 06-72-507-154
    Fax: 06-72-507-152
    E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu
    • Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
    Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
    Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
    Fax: 06-76-501-538
    E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
    Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
    • Békés Megyei Békéltető Testület
    Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
    Telefonszám: 06-66-324-976
    Fax: 06-66-324-976
    E-mail: eva.toth@bmkik.hu
    • Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
    Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
    Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
    Fax: 06-46-501-099
    E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu
    • Budapesti Békéltető Testület
    Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
    Telefonszám: 06-1-488-2131
    Fax: 06-1-488-2186
    E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
    • Csongrád Megyei Békéltető Testület
    Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
    Telefonszám: 06-62-554-250/118
    Fax: 06-62-426-149
    E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
    • Fejér Megyei Békéltető Testület
    Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
    Telefonszám:06-22-510-310
    Fax: 06-22-510-312
    E-mail: fmkik@fmkik.hu
    • Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
    Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
    Telefonszám: 06-96-520-217
    Fax: 06-96-520-218
    E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
    • Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
    Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
    Telefonszám: 06-52-500-710
    Fax: 06-52-500-720
    E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu
    • Heves Megyei Békéltető Testület
    Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
    Telefonszám: 06-36-429-612
    Fax: 06-36-323-615
    E-mail: hkik@hkik.hu
    • Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
    Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
    Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
    Fax: 06-56-510-628
    E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
    • Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
    Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
    Telefonszám: 06-34-513-027
    Fax: 06-34-316-259
    E-mail: szilvi@kemkik.hu
    • Nógrád Megyei Békéltető Testület
    Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
    Telefonszám: 06-32-520-860
    Fax: 06-32-520-862
    E-mail: nkik@nkik.hu
    • Pest Megyei Békéltető Testület
    Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
    Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
    Telefonszám: 06-1-269-0703
    Fax: 06-1-474-7921
    E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
    • Somogy Megyei Békéltető Testület
    Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
    Telefonszám: 06-82-501-026
    Fax: 06-82-501-046
    E-mail: skik@skik.hu
    • Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
    Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
    Telefonszám: 06-42-311-544
    Fax: 06-42-311-750
    E-mail: bekelteto@szabkam.hu
    • Tolna Megyei Békéltető Testület
    Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
    Telefonszám: 06-74-411-661
    Fax: 06-74-411-456
    E-mail: kamara@tmkik.hu
    • Vas Megyei Békéltető Testület
    Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
    Telefonszám: 06-94-312-356
    Fax: 06-94-316-936
    E-mail: vmkik@vmkik.hu
    • Veszprém Megyei Békéltető Testület
    Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
    Telefonszám: 06-88-429-008
    Fax: 06-88-412-150
    E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu
    • Zala Megyei Békéltető Testület
    Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
    Telefonszám: 06-92-550-513
    Fax: 06-92-550-525
    E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
  • Online vitarendezési platform:
    Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen
    keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül
    rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni
    jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
    Ha panaszt kívánsz tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban,
    és nem akarsz feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheted az online vitarendezés eszközét.
    A portálon az eladóval (akivel szemben panasszal élsz) közösen kiválaszthatod a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
    Az online vitarendezési platform itt érhető
    el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
  • 9. EGYÉB
  • 9.1. ÁSZF, árak módosítása
    A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, az Minden, AMI ékszer honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb
    feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon
    történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
  • 9.2. Technikai korlátok
    A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és
    korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő
    hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes
    hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
  • Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2021.03.12.